Czekaj...

Szybkie logowanie

Logowanie standardowe

Tworzenie nowego konta

Kupowanie ubrań
Kupowanie ubrań
Utworzony przez Julka Malarz 5 października 2020 07:52

Dziewczyny, pomocy...
Mam pytanie bo czegos na prawde nie rozumiem, a juz mnie to frustrowac zaczyna.
Mam okolo 50 czesci garderoby, liczac plaszcze, buty, absolutnie wszystko. Nie jestem tak bardzo minimalistyczna, po prostu wiecej chyba nie potrzebuje, na pewno nie duzo wiecej. ALE... to sa raczej tanie ubrania. Z sieciówek, i to tanich. W moim domu sie raczej kupowalo ubrania I sprzety na ilosc, nie jakosc... A ja teraz jestem raczej mloda studentka, ledwo czynsz place, nie stac mnie na drozsze (jeszcze nie). Ale tak strasznie, strasznie mnie flustruje ze co jakis czas musze the ciuchy wymieniac bo sa w koszmarnym sztanie. Jak zaczne im sie przygladac, to mak ochote wyrzucic 80% szafy. Obiecuje sobie, ze doprowadzic kiedys do tego, ze bede miala garderobe moze nie duza, ale wszystko bedzie ladne i porzadne. Tylko ja juz nie wiem, CZY TO W OGÓLE MOZLIWE zeby ciuchy zostaly na dlugo? I mam tu na mysli kupowanie ubran za moze kilkaset zl za sztuke, zamiast kilkudziesieciu (ale tez nie kilka tys zl). I mam na mysli podstawowe ciuchy, jakies sweterki, dzinsy, buty, noszone kilka razy w tygodniu. Powiedzmy, kupienie torebki, która wytrzyma kilka lat, nie kilka miesiecy. Albo butów. Dzinsów! Dzinsy na kilka lat, nie kilka miesiecy? Czy tak sie w ogóle da? I nie mówie o posoadaniu 30 par dzinsów, Bo jesli nosisz ta pare raz na pól roku to wiadomo ze wytrzyma. Mówie o posiadaniu 3 par dzinsów. I zeby one wytrzymaly dlugo... Nie wiem, czy ja jestem takim koszmarnym psujem, nie potrafie dbac o takie rzeczy, czy po prostu nigdy w zyciu nie mialam porzadnego kawalka garderoby który by zostal na dlugo...? Bede na prawde wdzieczna jesli mi powiecie jak to wyglada w rzeczywistosci, jestes is pewnie bardziej doswiadczone. Bede bardzo wdzieczna jesli mnie uspokoicie, ze jak juz bd mogla sobie na porzadne ciuchy pozwoli